Benvinguts a aquest blog


Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la FEEC. El repte dels 100 cims.
Dic d'ajuda perquè no pretenc que ningú faci els mateixos recorreguts que jo he fet si no que el que vull és que s'aprofiti la informació aquí deixada i que s'utilitzi per combinar-la amb d'altres i anar fent altres camins i així anar augmentant el coneixement. Bé, tampoc m'emprenyaré si es fa el camí sense més. Però tampoc vull que ningú s'en recordi de mi si les cosses no surten be.
La meva intenció és completar tota la llista proposada. Vull dir que no acabaré quan hagi assolit la xifra de 100 cims si no que continuaré, si l'edat i les forces ho permeten, fins abastar la totalitat de cims que figuren a la llista.
A mesura que vagi assolint cims, aniré posant al blog els arxius que aniré obtenint i que, bàsicament, constaran d'una imatge amb el mapa de la zona, del Track, un fitxer dels waypoints que em semblin necessaris, una imatge amb el perfil de la caminada, altre imatge en 3D del recorregut i per últim, un text explicant, el millor que pugui, el recorregut fet.
Els recorreguts que acostumo a fer procuro que siguin per camins clars, nets i fressats, però de vegades la natura ho fa complicat i acabo fent a la babalà obrint traça a la recerca de camí. S'ha de tenir clar que, amb el pas del temps, els senders desapareixen per la falta d'us o manteniment. El recorregut que jo hagi pogut fer un dia, amb o sense camí, poder amb el pas del temps no sigui possible perquè la vegetació ho compliqui. Aquesta és una dada que s'ha de tenir present.
Generalment, els meus recorreguts són circulars i procuro passar per itineraris diferents als que tothom fa, tot i que no sempre és possible. També m'agrada que no siguin molt llargs per poder aprofitar per visitar el territori i fer turisme.
Per poder consultar les ascensions ja fetes i obtenir, si és aquest el vostre desig, el fitxers, proposo que aneu a navegar per el menú que teniu a la part superior d'aquesta pàgina